ورزش

شکار مهم لحظه آخری منچستریونایتد/ ستاره اروگوئه به اولدترافورد رفت

شکار مهم لحظه آخری منچستریونایتد/ ستاره اروگوئه به اولدترافورد رفت

منچستریونایتد رسماً اعلام کرد که مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه‌ای را از پاری‌سن‌ژرمن جذب کرده است. این باشگاه انگلیسی مدت‌ها به دنبال اوگارته بود، اما مذاکرات با تیم فرانسوی به طول انجامید و توافق نهایی دشوار بود. سرانجام، دو تیم در اوایل این هفته بر سر مبلغ ۵۱ میلیون پوند (۶۰ میلیون دلار) به توافق رسیدند و اوگارته در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات به جمع شیاطین سرخ پیوست.

اوگارته با منچستریونایتد قراردادی امضا کرد که تا سال ۲۰۲۹ معتبر است و شامل گزینه‌ای برای تمدید یک ساله نیز می‌شود.

او در اولین صحبت‌هایش به وبسایت باشگاه گفت: «اینکه به باشگاهی با این عظمت بپیوندم، واقعاً احساسی فوق‌العاده است. پروژه‌ای که مدیریت باشگاه با من در میان گذاشت، بسیار هیجان‌انگیز است و منچستریونایتد یک باشگاه جاه‌طلب است، همانطور که من هم بازیکنی جاه‌طلب هستم. اشتیاق هواداران یونایتد برای من بسیار مهم است و مشتاقانه در انتظار بازی در اولدترافورد هستم. من به شدت مصمم به موفقیت هستم و برای هم‌تیمی‌هایم فداکاری می‌کنم و همه چیز را در زمین خواهم گذاشت. هدف ما کسب جام‌ها و بازگرداندن منچستریونایتد به جایگاه شایسته‌اش است.»

منچستریونایتد برای تقویت خط میانی خود به دنبال گزینه‌های جدیدی بود و پیش از این با جذب بازیکنانی مانند ماتایس دی‌لیخت، لنی یورو و نصیر مزراوی در خط دفاع و جاشوا زیرکزی در خط حمله، تیم خود را تقویت کرده بود.

اوگارته ۲۳ ساله تابستان گذشته از اسپورتینگ لیسبون به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، اما نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی زیر نظر لوئیس انریکه پیدا کند. او در ۲۱ بازی از ۲۵ بازی لیگ ۱ که در آن‌ها حضور داشت، به عنوان بازیکن اصلی بازی کرد. با ورود ژوائو نوس از بنفیکا به پاری‌سن‌ژرمن، شرایط برای فروش اوگارته فراهم شد و منچستریونایتد فرصت را غنیمت شمرد.

بیشتر بخوانید: فدریکو کیزا به لیورپول پیوست

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا